علی اکبر جانعلی اکبر جان، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

علی اکبر یادگار امام حسین (ع)

پسرک شیطون

1392/9/6 23:47
نویسنده : مامان محبوبه
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر عشق مامان و بابا

علی اکبر ،جیگر مامان روز جمعه فضولی کردی و از یک لحضه غفلت من و بابا سواستفاده کردی و رفتی ببینی این نور ابی و زرد مال چیه که دیدن همان و سوختن انگشتهای کوچولو و جیغ کشیدن همان گریه

خلاصه من در آشپزخونه بودم ناگهان با صدای جیغ شما در بغل بابایی متوجه قرمزی کف دستت شدم و دیدم که واویلا دست پسرم سوخته با زدن پماد سوختگی قرمزی کمتر شد و دیدیم که سه انگشت دست راستت تاول زده . شما هم خیلی گریه کردی الهی فدای کنجکاویت بشم.

خداروشکر الان که این پست رو برات میزارم بعد از چهار روز تاولها خوابیده و بهتر شده اما شما هنوز هم وقتی تو اتاق تنها باشی میری سمت بخاری و هر چه قدر که من میگم جیزه فقط میخندی  لبخند

قربون خندیدنت برم *مواظب باش *

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)