علی اکبر جانعلی اکبر جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

علی اکبر یادگار امام حسین (ع)

عید فطر

1392/5/21 10:30
نویسنده : مامان محبوبه
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل پسری

گلخنده شوال به ناهید مبارک

ابروی خوش ماه به خورشید مبارک

آمد خبر از عرش وداع رمضان است

عید است به یاران خبر عید مبارک

چهارشنبه ظهر ما با مامان جون و بابا جون و دایی حمیدرضا راهی روستای دوست داشتنی آهو شدیم و چون که قرار نبود شما بیایید مسافرت من و دایی وداع سختیناراحت با شما کردیم.

روز پنجشنبه با بابا حسین که صحبت کردم حسابی مشکوک می زدند و احساس کردم که در راه هستید. شب عید که ما هم اومدیم خونه مامان جون شما هم اونجا بودی و حسابی خوشحال شدم.بغل

1

خانه باباحاجی در آهو

 

1درخت هلو انجیری باغ باباحاجی

1

دشت هزارخانی

 

1

باغ عمومحسن- دشت هزارخانی (روز شنبه ناهار دسته جمعی به هزارخانی رفتیم)

totalgifs.com flores-pequenas gif gif yellowfleurs.gifصبح روز عید هم با اصرار من شما هم برای نماز عید اومدی و اولین نماز عید رو با حضور شما توی فضای باز جلوی حسینیه آهو خوندیم. شما هم موقع قنوت نماز آواز می خوندیزبان و خوشحال بودی. شما کوچولوترین نمازگزار روز عید آهو بودیماچ. با شیرداغ محلی و کیک هم افطار کردیم که خیلی خوشمزه بود. بعد هم به رسم آهویی ها زنعمو زیبا برای صبحانه آش جو درست کرده بود و بدین ترتیب با ماه مهمانی خدا وداع کردیم.قلب

روز عید هم برای مامان جون مهمان اومد و شب هم شما رفتید خونه مامان سیما و شب پیش عمو و عمه ها بودی.

و اینچنین اولین عید فطر شما به سلامتی برگزار شد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)