علی اکبر جانعلی اکبر جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

علی اکبر یادگار امام حسین (ع)

امان از این ویروس های لعنتی

1392/8/19 14:15
نویسنده : مامان محبوبه
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر علی اکبر جونم

چند وقتیه که خاله بازنشسته شده و حال و احوالش خوب نیست برای همین از این به بعد من میخوام برات بنویسم جیگری مامان.

جونم برات بگه که روز عید قربان قرار بود برویم آهو و از شب حسابی گریه کردی و مسافرت رو کنسل کردیم. روزهای بعد هم حالت خوب نبود و سرفه و آبریزش بینی و گلودرد. دو باری بردیمت دکتر و هر بار دکتر یه سری دارو به شما می داد ولی حال شما بهتر نشد که نشد.

دوشنبه 13 آبان ماه تب شدیدی داشتی و حتی تب سنج تب 40 درجه رو نشون می داد و من و بابایی رو حسابی نگران کرد. صبح اون روز با باباحاجی رفتیم دکتر و باز هم با یه سری دارو برگشتیم خونه و باز هم داروهای جدید به شما دادند. 

صبح روز سه شنبه بعد از تب شدید با مامان جون سیما و مریم رفتیم دکتر و این بار رفتیم درمانگاه سر خیابون و. خانوم دکتر گفت دارویی که دیروز دکتر بهت داده برای کودکان بالای 2 ساله و داروهات رو عوض کرد. شب باز هم تب داشتی و خاله جونی هم اومد خونه ما و تا صبح بیدار بودیم و با عرق کاسنی و پاشویه تبت رو کنترل کردیم.

1

القصه اینکه بعد از سه روز تب شدید عصر پنجشنبه دونه های قرمز رنگی رو روی صورت وشکم و کمر و پاهات دیدیم و بهت خاکشیر دادیم و شب رفتیم هیات که اونجا هم شما حسابی بیتابی می کردی. فرداش دونه های قرمز رنگ بیشتر شدندولی دکترت نبود و تا شنبه صبر کردیم که بریم پیش خانوم دکتر.

5

بماند که تا صبح شنبه فکر می کردیم خدایی نکرده سرخک داری و با توجه به اینکه خاله ای هم باردار بود خیلی خیلی نگران بودیم. روز شنبه خانوم دکتر گفت که اسم مریضی شما روئوزا هست و یه بیماری غیر واگیردار هست و ویروس آن ویروس مولد تبخال می باشد و یه پماد داد و وقتی مالیدیم دونه های قرمز هم برطرف شدد و الحمدلله حال شما هم بهتر شده و فقط گلوت هنوز درد می کنه.

خدای مهربون بحق این روزهای عزیز و بحق دردنه امام حسین (ع) همه مریض ها خصوصاً نی نی ها رو شفای عاجل عنایت بفرما.

الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)