علی اکبر جانعلی اکبر جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

علی اکبر یادگار امام حسین (ع)

دوماهگی و ولادت جوان ترین امام

1392/2/31 9:42
نویسنده : مامان محبوبه
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر قشنگ خاله073.gif

تبریکـــــــــــ تبریکــــــــــ تبریکـــــــــــ اول به خاطر ولادت باسعادت امام جواد(ع) پسر عزیز امام رئوف امام رضا (ع) و ولادت حضرت علی اصغر دردانه امام حسین (ع) و دوم به خاطر پایان دوماهگیت. انشاالله همیشه سلامت باشی.شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

پنجشنبه گذشته که شب آرزوها بود شما مهمون داشتید و عمه ها و عموها و بچه هاشون مهمون شما بودند و بچه ها هم حسابی بازی کرده بودند و بهشون خوش گذشته بود. دیگه نوبت شما و پسرعمو محمدعلی هست که بهشون اضافه بشوید و آتیش بسوزونید.

 

روز جمعه هم من و مامان محبوبه و شما و عموابوالفضلی رفتیم هایپرسان و این اولین فروشگاه رفتنت بود و من و مامان محبوبه با هم درحال گشت و گذار بودیم و شما هم توی کالسکه و با عمو ابوالفضلی دور می زدید.

 

دایی حمیدرضا هم دیگه تعطیل شده و اومده خونه مامان جون و با شما حسابی بازی می کنه و دلی از عزا درآورده. البته چون که مامان جون این هفته کمرش درد می کنه خیلی کمک حال مامان جون هم هست و البته که عشق مامان جونهArabic Veil.

 

786719_morningsong.gif

چند روزیه که چشمای خوشگلت سرماخورده و همش قی می کنه و من خیلی دلم میسوزه وقتی چشمات رو اونطوری می بینم و مامان برات با چای تازه دم چشمات رو می شوره. و اما اینکه فردا باید بری واکسن دو ماهگیت رو بزنی و از خدا می خواهم که خیلی اذیت نشی و این مرحله رو هم راحت بگذورنی. خاله قربون اون دست و پاهای بلوریت بشه. عزیز دلمشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)