علی اکبر جانعلی اکبر جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

علی اکبر یادگار امام حسین (ع)

مهمونداری

1392/2/23 10:07
نویسنده : مامان محبوبه
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر علی اکبر قشنگم

حلول ماه رجب بر شما مبارک. انشاالله ماه پر خیر و برکتی برای شما باشه و در روز محشر جزء مخاطبان این الرجبیون باشی. الهی آمین

رحمت خدا در ماه رجب

روز شنبه مصادف با اولین شب ماه رجب و ولادت امام باقر (ع) و ایضاً قهرمانی تیم استقلال که تیم محبوب باباجونی هست باباجونی هممون رو برد رستوران زیتونFood 3D emoticon و این اولین رستوران رفتن شما بود و بعد هم توی پاساژ یه دور مختصری زدیم و اومدیم خونه . شما بعد از چهل روزگی از خونه مامان بزرگ رفتید خونه خودتون و شب ها حونه خودتون می خوابید.

 

 

1

 عکس اولین رستوران رفتن

دیشب هم ما با خاله ملک جونی و بچه هاش و عمه معصومه اینا خونه شما شام دعوت داشتیم. قبل از اینکه مهمون ها بیان عموحسن و زنعمو و ساراجونی و محمدعلی فینگیلی اومدند خونتون و محمدعلی سوار اسبت شد و کلی باهاش بازی کرد. 

 

تصاوير جديد زيباسازی

امون از بحث های سیا.سی که حالا تا ا.نتخا.بات داغه داغه و کل کل هاش هم هیچ نتیجه ای بجز دلخوری نداره. خدا این چند وقته رو هم بخیر کنه.

فسقلی های مهمونی دیشب هم علاوه بر شما حنانه، محمدحسین، مریم و علیرضا بودند و ماشاالله حسابی هم شلوغ کاری کردند و حنانه خانوم هم شعر فرشته ها دست می زنند رو برامون اجرا می کرد و خیلی بامزه و جالب بود.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)