علی اکبر جانعلی اکبر جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

علی اکبر یادگار امام حسین (ع)

پانزده روزگی

1392/1/15 8:56
نویسنده : مامان محبوبه
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرک خاله

پانزده روزگیت مبارک انشاالله 150 ساله بشی.totalgifs.com flores-pequenas gif gif flower-heart.gif

totalgifs.com flores-pequenas gif gif sunflowerballoon.gifبه سلامتی چند روز آخر تعطیلات رو از خونه اومدی بیرون با مامان و بابا رفتید niniweblog.comعید دیدنی مامان جون سیما و عموتقی و عمه نرگس و بچه هاش و عموحسن کلی هم عیدی گرفتی.

عمه معصومه ات هم از مسافرت اومدند و برات سوغاتی یه لباس خوشگل آوردند که چراغداره و خیلی بامزه هست.

خونه خاله معصومه مامان هم رفتی و حمیدرضاniniweblog.com و زهرا niniweblog.comهم کلی باهات بازی کردند و البته شما خیلی کوچولویی و طاقت نداری زیاد توی سرو صدا باشی و دیشب که از خونه خاله جون رفتید خونه مامان گفت توی راه خیلی گریه کردی niniweblog.comو اذیت شدی. الهی خاله دورت بگرده.

گل پسر تل به سر

totalgifs.com flores-pequenas gif gif sunflowerballoon.gifامروز صبح هم با مامان جون و مامان رفتید خانه سلامت محل و چکاپ شدید و خدا رو شکر همه چیز مرتب بود و قد و وزن شما نرمال بود. البته مامان گلتniniweblog.com همچنان درگیر و حال و اوضاعش هنوز به روال قبل برنگشته و باید بیشتر مراقب خودش باشه. شما هم تا الان خیلی پسمل آقایی بودی و از این به بعد هم باید بیشتر هوای مامانیت رو داشته باشی.

младенецوزن هنگام تولد: 3050 گرم               قد هنگام تولد: 49 سانتی متر

младенецوزن 15 روزگی: 3750 گرم               قد 15 روزگی: 57 سانتی متر

گوگولی پستونکی

ماشاالله قد کشیدی карандашو این چندروزه از لباس سرهمی که از مشهد برات سوغاتی آورده بودیم و برای پاهای خوشگلت کوتاه بودند متوجه افزایش قدت شده بودیم . خدا رو هزاران بار شکر به خاطر نعمات بزرگی که بهمون ارزانی داشته . خدای مهربون مرسی که هوای ما رو داریробот

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)