علی اکبر جانعلی اکبر جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

علی اکبر یادگار امام حسین (ع)

سنت مسلمانی

1392/1/21 14:25
نویسنده : مامان محبوبه
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل بهاری خاله

امیدوارم که همیشه سلامت باشی و دلت شاد باشه.

حونم برات بگه که روز دوشنبه مصادف با 19 روزگی شما با مامان و باباجونی و مامان جونی رفتید برای انجام سنت رسول خدا یعنی ختنه.

مامان جون دوست داشت زودتر از اینا شما رو ختنه کنند niniweblog.comولی بعلت تعطیلات نوروزی میسر نشد.

از شانس شما بیمارستان اون روز خیلی شلوغ بود و شما هم حسابی از خجالت مامان در اومدی و پشت سر هم هی مراحل شیر، پوشک، آروغ و خواب رو تکرار میکردیniniweblog.com. خاله قربونت بره که خیلی پسره گلی هستی و اهل جیغ های بنفش نیستی.

انگاری که تمام مراحلت با یک قرینه و ساعت 1 شما رو ختنه کردندniniweblog.com و خیلی داد و بیداد نکرده بودی و وقتی مامان جون بهت پستونک niniweblog.comداده بود آروم شده بودی و خدا رو شکر این مرحله سخت رو هم پشت سر گذاشتی.

منم به مامانت زنگ زدم و دعای مربوط به زمان ختنه رو که از امام صادق روایت شده بود و خیلی دعای دلنشینی بود با هم تکرار کردیم و برات دعا کردیم در تمام مراحل زندگی به سنت های خدا و رسولش پایبند باشی و عاقبت بخیر بشی.niniweblog.com

مامانت niniweblog.comهمچنان با دوران نقاهت پس از زایمان درگیره و خیلی رنگ پریده شده. آفرین که آقایی و خیلی مامان و بابا رو اذیت نمی کنی.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بابا جون niniweblog.comعاشقته همیشه شما رو کنار خودش می خوابونه و برات قران می خونه. انشاالله در پناه قران محفوظ و در امان باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)