علی اکبر جانعلی اکبر جان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

علی اکبر یادگار امام حسین (ع)

اولین فاطمیه

1392/1/24 8:56
نویسنده : مامان محبوبه
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر خاله

عزاداریت قبول باشه. خدا رو هزاران بار شکر که فاطمیه امسال تو در کنار ما هستی و با هم برای مادر سادات و محسن شش ماهه عزاداری می کنیم.

امسال هم مثل روال سال های قبل خونه حاج حسین دوست باباجون هیات هست ولی شما و مامان محبوبه خونه هستید و من و عمو ابوالفضل با هم رفتیم هیات و مامان جون هم پیش شما می موند و دیشب که خونه مامان سیما بودید مامانی هم با من اومد هیات و انشاالله فاطمیه سال دیگه با هم می رویم عزاداری. باباجون از عصر میره خونه حاجی برای کمک و آخر شب هم برای مامان محبوبه نذری میاره تا بخوره و به شما هم بده تا به برکت غذای خانوم فاطمه زهرا (س) همیشه تنتون سلامت باشه.

 

.

ای کاش فدک این همه اسرار نداشت
.
ای کاش مدینه  در و دیوار نداشت

 فریاد دل محسن زهرا این بود،
.
ای کاش که درب خانه مسمار نداشت
..

 برات دعا می کنم که خلق و خوی علوی و فاطمی خدا نصیبت کنه و سرباز واقعی برای صاحب الزمان باشی.
و اینک عکس های پسمل ما با گیره های کفشدوزکی خاله خجسته اشچشمدخملی منخواب یک فرشته
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پرپرواز
24 فروردین 92 15:32
سلام خاله معصومه
امیدوارم کوچولو ی زیباتون همیشه سالم باشه .وب زیبایی دارید .من یک وبلاگ زدم با موضوع تربیت دینی فرزندان.در لیست وبلاگهای منتخب هم باعنوان پرپرواز قرار داره .خوشحال میشم سری بزنید ،نظر بدید و اگه خوشتون اومد لینگش کنید. یا علی


ممنون از دعای خوبت
وبلاگتون قشنگ بود. با افتخار لینکش کردم